با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن ایرانی مطالعات فرهنگی و ارتباطات
زبان‌شناسی اجتماعی
مشخصه‌های زبانی زنانه در ایجاد نام تجاری شخصی در اینستاگرام (مطالعه موردی یک نفوذگر زیبایی ایرانی)

سارا واشقانی فراهانی؛ آزیتا عباسی

دوره 6، شماره 1 ، اسفند 1401، ، صفحه 95-107

https://doi.org/10.30473/il.2023.66212.1570

چکیده
  یکی از تفاوت‌های بین زنان و مردان تفاوت گونه زبانی آن‌ها است. لیکاف (1975) از جمله زبان‏شناسانی است که به بررسی گونه زبانی زنانه پرداخته است. از نظر لیکاف، رسانه یکی از فضاهایی است که می‌توان در آن زبان زنان را مورد بررسی قرار داد. اینستاگرام یکی از پرمخاطب‌ترین رسانه‌ها است و افراد بسیاری مانند نفوذگران در آن مشغول به کار هستند. یکی ...  بیشتر